• ٢٤ فروردين ١٣٩٧-
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٩٦٧٦
چمران آرزو دارد تا دوباره بر روی صندلی شورا بنشیند/ تلاش برای انتخاب شهردار تهران در زودتر از مهلت مقرر/ با خروج نجفی حاشیه سازی رقبا تمام نمی شود

چمران آرزو دارد تا دوباره بر روی صندلی شورا بنشیند/ تلاش برای انتخاب شهردار تهران در زودتر از مهلت مقرر/ با خروج نجفی حاشیه سازی رقبا تمام نمی شود


به گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفت و گو با شهردارآنلاین در خصوص تلاش های جناح رقیب برای شکست اصلاح طلبان گفت: این گروه همیشه در تلاش برای شکست مدیریت جدید شهری بوده است و از این پس هم این تلاش ها متوقف نخواهد شد.

 

وی افزود: مطمئن هستم که جریان رقیب سیاسی تمام تلاشش را خواهد کرد تا شورای پنجم شکست بخود، همانطور که تاکنون از هیچ کاری برای این هدف فروگذار نکرده است.

 

نظری با اشاره به سخنان چمران در انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در ماههای اخیر گفت: چمران آرزو دارد تا دوباره به شورای شهر برگردد.

 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تلاش های این چنینی کاملا پیش بینی شده است و اگر ما فکر کنیم که با خروج نجفی حاشیه ها پایان می یابد، قدری خوش باوری محسوب می شود، شاید امروز جناح مقابل استعفای نجفی را یک موفقیت بداند، اما این مساله به آن شکلی که آن ها فکر می کردند اتفاق نیفتاد، در هر صورت همین که توانستند پس از مدت کوتاهی با فشار های مختلف شاهد خروج او باشند یک گام رو به جلو است.

 

نظری اظهار کرد: البته استعفای نجفی به دلیل بیماری توانست فشارهای مختلف بر وی را کمرنگ کند. در هر صورت این مسئله به این معنا نیست که جناح رقیب می تواند گام های بعدی را نیز با موفقیت بردارد.

 

او همچنین در خصوص برنامه شورای شهر برای مقابله با فشارها گفت: برنامه ما این است که با تدبیر بتوانیم از آنچه رقیبان برای زمین زدن شورا طراحی کرده اند و تهدیداتی که به وجود اورده اند با کمترین آسیب عبور کند.

 

نظری در پایان در خصوص زمان انتخاب شهردار جدید گفت: طبق آیین نامه سه ماه فرصت برای انتخاب شهردار جدید از میان گزینه ها است اما تلاش ما بر این تا بسیار زودتر از این موعد زمام امور را به شهردار جدید بسپاریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: